FAQ culinaire Kaag cruise

Home/FAQ culinaire Kaag cruise
FAQ culinaire Kaag cruise2022-05-18T20:30:34+02:00

Veel gestelde vragen Culinaire Kaag Cruise

Er worden verschillende starttijden aangegeven hoe zit dat precies?2022-06-13T10:00:40+02:00

Het evenement duurt van 12:30 uur tot 17:30 uur.       De  Starttijden zijn van 12:30 uur – 15:00 uur.    Wij vragen u om een voorkeursstarttijd door te geven en zodra wij de indeling hebben gemaakt krijgt u van ons een e-mail met de exacte starttijd.

Wanneer u kiest voor de cruise met de Leidsche Rederij dan is de starttijd :  13:30 uur.

Mogen we zelf de volgorde van de restaurants bepalen of is dit vastgelegd?2022-06-13T08:41:01+02:00

De route en de volgorde van uw route is door ons vastgelegd en deze dient door u gevaren te worden.

Waar is het begin en wat is de volgorde ?2022-06-13T08:35:20+02:00

Iedereen start vanaf de Kaagsociëteit.  Daar ontvang je de te volgen route en dus ook het eerste restaurant.

Hoe lang duurt de tocht?2022-05-25T14:27:15+02:00

De tocht duurt zonder stops en pauzes  ca. 2 uur en  20 minuten.

Hoe groot mag mijn boot zijn?2022-05-25T14:24:23+02:00

We gaan er van uit dat u een sloep heeft die op eenvoudige wijze overal kunt aanleggen en niet meer dan 150cm diep steekt.

Mijn tickets bevatten geen streepjescode, klopt dit wel?2022-06-13T09:55:32+02:00

Link2Ticket werkt niet meer met de ouderwetse streepjescode maar met de moderne QR-code (2D blokjescode). Zorg dat deze vierkante code altijd goed zichtbaar is op je papieren ticket of mobiele telefoon.

Ik heb geen printer, kan ik dan toch tickets bestellen?2022-05-18T20:01:45+02:00

Om tickets te bestellen heb je geen printer nodig. Je ontvangt de tickets per e-mail op je mobiele telefoon en toont deze bij de ingang van het evenement. Ook kan je bij de meeste evenementen kiezen voor een SMS ticket. Je ontvangt dan het mobiele ticket als SMS bericht op je telefoon. Heb je geen mobiele telefoon met internet, dan is er altijd een andere oplossing: Na je bestelling ontvang je een e-mail met de tickets. Als je deze e-mail doorstuurt naar vrienden/familie/kantoor, dan kan je deze tickets door een ander uit laten printen.

Ik heb een e-ticket besteld en betaald maar geen e-mail ontvangen2022-05-25T14:18:51+02:00

Het kan zijn dat je provider/spamfilter deze e-mail heeft onderschept, controleer daarom eerst je spamfolder. E-mail niet gevonden? stuur ons een email met jouw contactgegevens op info@100e.kaagweek.nl  en je ontvangt alsnog je bestelde tickets.

Ik heb een allergie / dieetwens kunnen jullie hier rekening mee houden?2022-06-13T09:55:45+02:00

Helaas kan er geen rekening gehouden worden met allergieën of dieetwensen.  Ook is er geen vegetarische optie in het menu.
Omdat er ter plaatse buiten e.e.a. voor u bereid wordt zijn er helaas niet de voorzieningen aanwezig om dit voor u te regelen.

Ga naar de bovenkant